Onze klantenservice blijft tot uw beschikking.
Wij beantwoorden uw vragen
Veel Gestelde Vragen
Alle voorwaarden van onze promoties staan in onze folders of op de affiches in onze winkels.
Het reglement van alle lopende acties vindt u HIER.
Was een promotie niet beschikbaar in uw Intermarché-winkel? Neem contact op met een andere winkel. De contactgegevens van alle Intermarché-winkels vindt u HIER.
Ga na of uw browser (Safari, Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, …) up-to-date is. Let op: onze folder kan niet gelezen worden op Internet Explorer: deze browser wordt niet langer bijgewerkt door Microsoft.
U kunt in uw klantenaccount aangeven dat u geen papieren communicatie van ons meer wilt ontvangen.
Onze folder wordt verdeeld over alle postbussen in een bepaalde regio. Zelf zijn we niet in staat om specifieke adressen te verwijderen. Wilt u niet langer onze papieren folder ontvangen? Kleef dan een ‘Geen reclame’-sticker op uw brievenbus.
Nee, deze dienst bieden we nog niet aan. U kunt wel een Intermarché-kaart op naam aanvragen, die u rechtstreeks in de winkel kunt opladen.
We doen ons uiterste best om fouten aan de kassa te voorkomen.
Ontdekt u toch een fout of probleem? Meld het aan het onthaal van uw winkel.
+/- 90 van de Intermarché-winkels in België werken momenteel samen met Too Good To Go. Wilt u weten of uw winkel samenwerkt met Too Good To Go? Klik HIER. Onder de categorie ‘Diensten’ van elke winkel staat aangegeven of de winkel samenwerkt met Too Good To Go.
Nee, we hebben geen app. De app van Intermarché in de Play Store en de Apple Store is uitsluitend verbonden aan de winkels in Frankrijk.
Heeft u een suggestie voor verbetering of een opmerking over een van onze winkels? Contacteer ons!
Nee, momenteel bieden we geen online ‘Drive’-service.
Mis geen van onze promoties door onze folders te raadplegen!